Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

enjoy your peace of mind, cos’ i will have the last laugh HA-HA!



δεν κρατιέμαι!


θέμα άλλο:

μετά από μια βδομάδα ταλάιπωρες διακοπές με απίστευτο όμως κέφι και μπρίο, ευτυχώς δε με ενδιαφέρει καθόλου που γύρισα στο γραφείο και που όλοι μου οι φίλοι είναι ακόμα σε διακοπές (χμ).
το μόνο που με απασχολεί είναι το αξιοθαύμαστο νέο μου μαύρισμα.
στο κάτω κάτω παρά το ότι είμαι όντως ένας ταλάιπωρος άνθρωπος- όχι επειδή στ' αλήθεια η ζωή μου είναι ταλαίπωρη από μόνη της- αλλά επειδή κατά πάσα πιθανότητα έχω ανίατο μαζοχισμό- για κάποιο περίεργο και σίγουρα πολύ μυστήριο λόγο το κέφι μου δύσκολα το χάνω (γενικά)/ ειδικά ίσως το χάνω πιο εύκολα.

πριν φύγω για διακοπές είχα γράψει ότι θέλω λέει να ακούω spaceape όταν θα την αράζω στην αιώρα μου....
η εν λόγω αιώρα στήθηκε (για 19 μόλις ώρες) σε μια παραλία στην κάρυστο που το πρωί μπανιαρίζονταν πιτσιρίκια και παππούδες- μόνο ένας νεαρός ήρθε, κάπνισε ένα τσιγάρο και έφυγε...τι πλάκα!
χαζεύοντας λοιπόν τη θάλασσα και σχολιάζοντας το γεγονός ότι οδηγήσαμε τόσα χιλιόμετρα για να κάνουμε τα μπάνια μας παρέα με την τρίτη ηλικία, θυμήθηκα τον spaceape. κουμπώνω τα ακουστικά στα αυτιά μου και προλαβαίνω να ακούσω 2,5 κομμάτια όταν μες τις μπασσάρες ακουώ και ένα "δική σας είναι η σκηνή?". τα όργανα μας προέτρεψαν- ομολογώ ευγενέστατα- να την κάνουμε σιγά σιγά, οπότε κι εμείς την κάναμε... και πήγαμε από 'κει που 'ρθαμε (καλύτερη παραλία χουρέϊ)!!!
είναι να μη θελήσω κάτι....
διακοπές λέει,η αιώρα και ο spaceape... αχ
με τους boards of canada είχαμε καλύτερη τύχη και το διάστημα από πάνω. τάβλα.

προηγούμενο θέμα:

17 αυγούστου θα πάω τρέχοντας να ακούσω και να δω τον Serj με τους F.C.C. ή/και 8μελή κλασική ορχήστρα (οι πληροφορίες είναι μυστήριες) και με πολύ καλό support τους Viza (πρώην Visa). ωραιότατα! ντόλτσε βίτα!

πι.ες. ότι και να γίνει το greedyluben γελάει τελευταίο και μάλιστα με την καρδιά του. να το ξέρεις. έτσι γενικά.

το καλοκαίρι ακόμα καλά κρατάει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου